Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Humlová, Anna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit podstatu franchisingu a na názorném příkladu ukázat, jak tato metoda funguje v praxi. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické jsou uvedeny výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. Dále je zde popsána situace na českém trhu a další perspektivy vývoje, V druhé části je detailně popsán franchisingový projekt společnosti Daos Plus s.r.o. Ve třetí části jsou zveřejněny výsledky průzkumu, jež byl proveden mezi mladými lidmi a který mezi nimi zkoumá všeobecnou povědomost o franchisingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.